OBS! Nettleseren din er utdatert. Vi anbefaler at du laster ned en annen, moderne nettleser som Google Chrome, Firefox eller Microsoft Edge.

IMPORTANT! Your browser is out of date. We recommend that you download a more modern browser like Google Chrome, Firefox or Microsoft Edge.

Du er her:

Biblioteket

Vi har et moderne og trivelig bibliotek, som ligger ved siden av kantina. I biblioteket kan du som elev eller ansatt få hjelp til å finne frem til relevant litteratur.

Du kan få veiledning av bibliotekaren, både til søk på internett og i bibliotekets bokbase Bibliofil  Du kan lese aviser og tidsskrifter, gjøre lekser og jobbe med prosjekter, eller bare finne en god bok og ta en pause fra skolearbeidet. Biblioteket tilbyr også lån av e-bøker.

​Alle elevene har tilgang til trådløst nett. Biblioteket har en stasjonær datamaskin med tilgang til internett og printer, og en kopimaskin som kan brukes gratis til kopiering av skolerelatert materiale.

Biblioteket er åpent hver dag fra kl. 08:00 - 15:30.

Velkommen

Utlånsreglement